26.1.06

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ SCORE, 26/1

Στη χθεσινή έκδοση της εφημερίδας "SCORE-Live", και στη σελίδα 6, διαπίστωσα πως υπάρχει μια αναφορά στο όνομά μου. Βέβαια ο αναγνώστης παρατηρεί το εξής οξύμωρο φαινόμενο : ενώ ο συντάκτης του κειμένου κάνει μια ελεγειακή παρουσίαση για το πως πρέπει να λειτουργεί η δημοσιογραφία, την οποία αφήνει να εννοηθεί πως ο ίδιος και η εφημερίδα που φιλοξενεί το κείμενο κοσμούν με την παρουσία τους καθώς ακολουθούν όλους τους κανόνες, εν τούτοις το κείμενο είναι ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ !!!!.
Συνάδει λοιπόν αυτή η ανωνυμία με τα φληναφήματα περί σωστής δημοσιογραφίας που δημοσιεύονται στην ίδια σελίδα ; Δε θα το έλεγα ...
Μάλλον συνάδει με την πολιτική ορισμένων να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία κατά το δοκούν καθώς δεν έχουν το θάρρος της ξεκάθαρης υπογραφής των λεγομένων τους

Χαρίδημος Μανουσάκης

Υ.Γ. Καλά όσο για την τρομακτική - συνταρακτική αποκάλυψη πως σύμφωνα με "ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες" του ανωνύμου συντάκτη του κειμένου, ο χρήστης "ashton" είμαι εγώ.... Τι να πω...
Άντε να μην ξέρει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ(-Η) συντάκτης(-τρια) πως το nickname "ashton" με συνοδεύει πάνω από 10 χρόνια και όχι μόνο στο διαδίκτυο...
Άντε να μην ξέρει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ(-Η) συντάκτης(-τρια) πως με το nickname "ashton" υπέγραφα την καθημερινή μου στήλη στην συγκεκριμένη εφημερίδα μέχρι πριν ακριβώς ένα χρόνο (που η αρχισυνταξία της εφημερίδας θεώρησε τα παρακάτω -και είχαν λογοκριθεί από τη στήλη μου της 24/1/2005 - *'συκοφαντίες' και το γεγονός αυτό αποτέλεσε την αφορμή για να διακοπεί άμεσα η εθελοντική συνεργασία μου με το SCORE)*

Άντε λοιπόν να μην τα ήξερε όλα αυτά... Ήθελε καμμιά γνώση κβαντομηχανικής ή να διαθέτει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ (-Η) συντάκτης(-τρια) βραβείο Πούλιτζερ για να κάνει ένα "κλικ" πάνω στο εικονίδιο με τις προσωπικές πληροφορίες του χρήστη "ashton" για να διαπιστώσει ότι ήμουν εγώ ;
Καλά για το ότι στην ίδια σελίδα αναφέρει πως ο καλός δημοσιογράφος οφείλει να διασταυρώνει την είδηση, αλλά ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ(-Η) συντάκτης (-τρια) δεν έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, σηκώνοντας το τηλέφωνο για να μιλήσει μαζί μου, προφανέστατα γιατί θα έπρεπε να βγει στο προσκήνιο και να φανερώσει την ταυτότητά του την οποία τόσο επιμελώς φαίνεται πως θέλει να κρύψει, τι σχόλιο να κάνει κανείς ;;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δίκιο.Και νομίζω οτι ανωνυμα ποτε δεν δημοσιευονταν επιστολές στην Σκορ Λάιβ,η σπανίως.Παντως σε ολες τις εφημεριδες αποτελει προυποθεση να γραφεται ονοματεπωνυμο.