3.7.06

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ

Σήμερα γίνεται η Γενική Συνέλευση της Ερασιτεχνικής στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας με αποκλειστικό θέμα τις αρχαιρεσίες για την εκλογή νέας διοίκησης.

Για όσους δεν πήραν τον Δικέφαλο του Σαββάτου, να βάλω κι εδώ αυτό που έγραψα και δημοσιεύθηκε προχθές :

Υ.Γ. (2) Αφού αυτοί που πριν κάμποσα χρόνια σήκωναν σαν μεσσία τον Ψωμιάδη αναδεικνύοντας τον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής με τα γνωστά συνεπακόλουθα, αποφάσισαν να θέσουν θέμα υποχρεωτικής οικονομικής συνεισφοράς για τους υποψηφίους.(Χωρίς βέβαια να θέτουν αντίστοιχα θέμα αύξησης της οικονομικής συνεισφοράς των μελών, έστω στο 1/100 αυτών που ζητάνε από τους υποψηφίους να δώσουν).. Κι αφού ακόμα περισσότερο τα μέλη της συγκεκριμένης οικογενειακής μερίδας πάντα δικαιώνονται (όπως σε τόσες και τόσες περιπτώσεις, από την κατάληψη της Καππαδοκίας για να ξαναέρθει ο Ψωμιάδης, μέχρι την πολυετή αποχή από τα δρώμενα της μάνας ΑΕΚ), το ονοματάκι μου δε θα υπάρχει τυπωμένο στις λίστες που θα βρουν στα χέρια τους όσοι σκάσουν μύτη στο κλειστό του Ιωνικού. Δόξα τω θεώ υπάρχουν κι άλλα πράγματα να κάνω από το να χάνω το χρόνο μου και όχι μόνο, έχοντας επιπλέον να με καθυβρίζουν εμένα και την οικογένειά μου οι διάφοροι illuminati κήνσορες . Έτσι για να ανοίξει και ο δρόμος στους φραγκάτους που κάνουν ουρά στην Δεκελείας και η παρουσία μου ή κάποιων άλλων τους κόβει το δρόμο...

Oι απόψεις μου δεν έχουν παρεκκλίνει ούτε χιλιοστό από αυτά που έγραφα πέρσι πριν τις εκλογές (http://vasilissa.blogspot.com/2005/05/blog-post_26.html). Η μόνη διαφορά είναι πως δεν είμαι υποψήφιος για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω. Πάντως τα χρήματα της ταρίφας που ζητούν οι συγκεκριμένοι illuminati δε θα μου ήταν δύσκολο να τα βρω ... Αρκούσε μια αγωγή κατά όσων με καθυβρίζουν καθημερινά και μου απευθύνουν οχετούς λάσπης...

Για τεχνικούς λόγους (το τυπογραφείο είχε ήδη τυπώσει τα ονόματα) τελικά το ονοματεπώνυμό μου θα είναι στο ψηφοδέλτιο της "ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ". Μπορεί να μην είμαι υποψήφιος αλλά η ψήφος μου έτσι κι αλλοιώς θα πάει υπέρ του συγκεκριμένου ψηφοδελτίου, το οποίο είναι το μόνο που -κατά την ταπεινή μου γνώμη- εμπεριέχει ανθρώπους που μπορούν να δώσουν λύσεις στα χρόνια προβλήματα του σωματείου και μπορούν να το οδηγήσουν ένα βήμα μπροστά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: