31.5.07

'ΒΕΝΤΕΤΑ' ΓΚΑΓΚΑ-ΤΑΠΟΥΤΟΥ


Διάλογο από τις εφημερίδες και τα περιοδικά έχουν ανοίξει ο Χρήστος Ταπούτος με τον Γιάννη Γκαγκαλούδη .

Ο Χρήστος λοιπόν πριν καμιά δεκαριά μέρες είχε δηλώσει (στην 'Ενωση') πως Η ΑΕΚ μας έκανε χάρη, που μας είχε. Δεν κάναμε εμείς οι παίκτες χάρη στην ΑΕΚ. Στην χειρότερη βαθμολογική θέση να βρίσκεται η ΑΕΚ παραμένει αυτή, που είναι. Εχει ιστορία. Εχει λαό... Δεν μας παρακάλεσε η διοίκηση της ΑΕΚ να φορέσουμε τη φανέλα της. Εμείς πήγαμε σ' αυτήν. Το βέβαιο είναι, ότι κάποιοι συμπαίκτες μου δεν συνειδητοποίησαν ποτέ πού αγωνίζονται.”

Ο Γκαγκαλούδης απάντησε μέσα από συνέντευξη στο 'All Star Basket' αυτής της εβδομάδας , όπου είπε
“Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει και να έχει την άποψή του. Εγώ λέω πως σε αυτή την ΑΕΚ, υπήρχαν 10 μεγάλοι σε ηλικία και σε εμπειρία ήρωες. Ο νοών νοείτω... Μας έκανε χάρη που μας είχε η ΑΕΚ ; Όποιος το ακούει αυτό, θα βάζει τα γέλια. Αν δεν υπήρχαμε εμείς φέτος στην ΑΕΚ δεν θα υπήρχε και ΑΕΚ.”
Ο Ταπούτος επανήλθε με τη σειρά του στο ζήτημα λέγοντας “Είναι σεβαστή η άποψη του, αλλά έχω τη δική μου άποψη. Κι εγώ, αν ήμουν πρώτη χρονιά στην ΑΕΚ και συνέβαιναν όλα αυτά, ίσως να έλεγα τα ίδια. Έχωζήσει όμως και μεγάλες επιτυχίες της ομάδας και ξέρω τι σημαίνει να φοράς τη φανέλα της. Και στο τοπικό πρωτάθλημα να έπαιζε η ΑΕΚ πάλι θα έλεγα ότι είναι τιμή για κάθε παίκτη να φορά τη φανέλα της”.

2 σχόλια:

Crossover είπε...

Ειμαι απο τους ανθρωπους που δε κοιταω την ιστορια μιας ομαδας για να την κρινω ως προς το παρον...παρολα αυτα διαφωνω με το ΓΚΑ-ΓΚΑ (σορυ αλλα ειναι και γκαγκα) γιατι πραγματικα του κανε χαρη η ΑΕΚ αυτη τη χρονια...βασικα δε του εκανε χαρη...ηταν μια συνεργασια που αποκομισαν και οι 2...ο γκαγκα τι θα εκανε φετος αν δεν πηγαινε στην ΑΕΚ;Σε κανα ΒΑΟ θα βρησκοταν..αφου μεχρι τελευταια στιγμη δεν νομιζω να ειχε και καμια καλυτερη προταση απο αυτη της ΑΕΚ....βεβαια ο γκαγκαλουδης ειναι και γνωστος για το χαρακτηρα του οποτε τσαμπα κουβεντα γινεται τωρα...τελος παντων..

haridimos είπε...

Μπορεί να πήγαινε στον ΠΑΟΚ (όταν πήγε ο Αλεξανδρής), ή σε καμια άλλη ομάδα που θα πάλευε για σωτηρία.
Το γεγονός πως έβγαλε μια χρονιά βασικός σε μια ομάδα με το όνομα της ΑΕΚ, σίγουρα του βελτίωσε το βιογραφικό για την επόμενη σεζόν.

Είναι πολύ καλός παίκτης αλλά πληρώνει τον περίεργο χαρακτήρα του.