30.12.11

ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕ Η ΛΟΓΙΚΗ

Τελικά πρυτάνευσε η λογική και η ομάδα θα κάνει πρωτοχρονιά με ηρεμία καθώς ο Δημήτρης Λιόγας παραμένει στη θέση του ..
Βέβαια δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως στην πρώτη στραβή (ή και χωρίς αυτήν) δε θα έχουμε νεώτερα στο θέμα...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Παρασκευή 30/12

Κατόπιν σημερινής συνάντησης μεταξύ του τεχνικού της ΑΕΚ, Δημήτρη Λιόγα, του προέδρου της ΚΑΕ, Νίκου Γεωργαντζόγλου και του γενικού αρχηγού, Σταύρου Τσιλιμιγκάκη, επήλθε συμφωνία, έτσι ώστε να συνεχιστεί η συνεργασία της ομάδας με τον προπονητή για να πετύχουμε τον τελικό στόχο της ανόδου στην Α1.
«Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος που αυτή η κακή παρένθεση αποτελεί παρελθόν. Υπάρχει μια οριστική συμφωνία για το τι θα κάνουμε. Ποτέ δεν ήταν στις προθέσεις μου να “σπάσει” η καλή ομάδα και το καλό κλίμα που έχουμε δημιουργήσει. Θεωρώ ότι πρέπει να ξανασυγκεντρωθούμε στο αγωνιστικό κομμάτι, στον στόχο μας και στο τι πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα για να τον πετύχουμε. Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα», δήλωσε ο προπονητής της Ένωσης, Δημήτρης Λιόγας.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΚΑΕ, Νίκος Γεωργαντζόγλου, επισήμανε: «Θέλαμε ο προπονητής να συνεχίσει μέχρι τέλους καθώς είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με το έργο του στην ομάδα. Είμαι ικανοποιημένος με αυτή την εξέλιξη. Επί την ευκαιρία των ήμερων, εύχομαι καλή χρόνια για όλο τον κόσμο και η ομάδα να πετύχει τον στόχο της».
Τέλος, ο γενικός αρχηγός της ΑΕΚ, Σταύρος Τσιλιμιγκάκης, τόνισε: «Στοιχιζόμαστε στους βασικούς κανόνες της ομάδας που είναι το οικογενειακό κλίμα και η άνοδος που για εμάς μεταφράζεται σε 1η θέση. Συνεχίζουμε ως μια γροθιά γιατί αυτός πρέπει να είναι πάντα ο κεντρικός κανόνας της ΑΕΚ. Με την σειρά μου, θέλω να ευχηθώ κι εγώ το 2012 να είναι μια καλή και δημιουργική χρονιά για όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: