25.10.07

ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ;;;





Ξύπνησα το πρωί, χάζεψα τα πρωτοσέλιδα και είδα ξαφνικά να υπάρχει θέμα παραμονής του Άγγελου Κορωνιού.. Μιλάμε για παράνοια... Δηλαδή θα αλλάξουμε προπονητή επειδή κάναμε μια ήττα -έστω και βαριά, έστω κι εκτός προγράμματος ; Πρώτα από όλα δεν είναι το πρώτο επίσημο μας παιχνίδι φέτος... Ok, η εικόνα της ομάδας ήταν κακή, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στο Κύπελλο περάσαμε με τρεις σερί εκτός έδρας νίκες, επί υπολογίσιμων - ίσως και καλύτερων του Αιγάλεω- αντιπάλων και η απόδοσή μας σε αυτά ήταν από καλή έως πολύ καλή... Η ομάδα είναι καινούρια, οι παίκτες είναι νέοι σε αυτή και χρειάζεται σίγουρα χρόνος. Ειδικά όταν οι συγκυρίες (τραυματισμός Παπανικολάου, Sy, Τσάμη - αλλαγές στο ρόστερ με τις προσθήκες της τελευταίας στιγμής Avery - Pavic). Ο κόσμος έχει σίγουρα υπομονή, ο Δρόσος στις δηλώσεις του είπε πως ο Άγγελος θα φύγει όποτε το θελήσει αυτός. Συνεπώς το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω που είναι...

Και δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως ο Δρόσος και στον Άλιμο, αλλά και στον Σπόρτιγκ τον Άγγελο είχε προπονητή... Ξαφνικά στραβώσανε τα χνώτα τους στον 3ο χρόνο συνεργασίας ; Λιγάκι δύσκολο μου φαίνεται...

Καλά για τα ονόματα που ακούγονται τι να σχολιάσει κανείς... Αν γίνει καμιά πλάκα κι έρθει κάνας Milan Tomic στον πάγκο θα ψάχνουν να βρουν θεατή με το ντουφέκι...

Υ.Γ. Στο All Star Basket που κυκλοφορεί, υπάρχει συνέντευξη του Ανδρέα Γλυνιαδάκη στον Νίκο Συρίγο. Το κομμάτι που μας αφορά είναι το ακόλουθο :

Πως δικαιολόγησαν την απόφασή τους στην ΑΕΚ ;
- Δε χρειάστηκε να δικαιολογήσουν τίποτα. Ο κώουτς Κορωνιός μου είπε απλά ότι έκανε λάθος. Αυτή ήταν όλη κι όλη η συζήτηση που κάναμε. Από τη στιγμή που μου είπε κάτι τέτοιο, για μένα η ΑΕΚ είχε τελειώσει. Δεν ήθελα να είμαι ένα ... λαθος. Δεν υπήρχε περίπτωση να μείνω σε μια ομάδα όπου δε με ήθελαν. Θα έφευγα ότι κι αν γινόταν.

Σε πείραξε αυτή η εξέλιξη ;
- Με ξάφνιασε. Δε με πείραξε. Στην ΑΕΚ δεν ήθελα να είμαι ... περαστικός, γι'αυτό και υπέγραψα διετές συμβόλαιο. Όμως τελικά αλλιώς τα υπολόγιζα και αλλιώς εξελίχθηκαν τα πράγματα...

Κατάλαβες τι δεν έκανες σωστά και ο Κορωνιός διαμόρφωσε αυτή την άποψη ;
- Όταν μπαίνω στο γήπεδο, είτε για προπόνηση, είτε για αγώνα δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό και προσπαθώ να κάνω ότι μου ζητάει ο προπονητής. Δεν μπορώ και δε θέλω να μπω στο μυαλό του κώουτς...

Πληγωμένος νιώθεις;
- Όχι... Καλύτερα που έγινε ό,τι έγινε, γιατί απ'ό,τι κατάλαβα αν έμενα στην ΑΕΚ υπό αυτές τις συνθήκες, δε θα έβγαινε τίποτα καλό. Ο προπονητής είχε την άποψή του, την εξέφρασε και εγώ κοίταξα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα για τον εαυτό μου.

...
Η ΑΕΚ ήταν ρίσκο ;
- Πίστευα πως όχι...

Έχεις την ίδια άποψη για κάποιους ανθρώπους από την ομάδα ;
- Όχι . Και δεν με πείραξε ότι μέσα σε 15 μέρες μου είπαν να φύγω, με ενόχλησε όμως ότι κάποιοι δεν αναγνώριζαν το συμβόλαιο που είχαν υπογράψει πριν από δυο βδομάδες και ήθελαν να φύγω χωρίς να μου δοθεί αποζημίωση. Αυτοί που θέλουν να φτιάξουν τη νέα ΑΕΚ...

Αν το επόμενο καλοκαίρι σε ξαναπλησιάσει η ΑΕΚ, θα πας ;
- Ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν, θα αποφασίσω. Δε μου αρέσει να λέω μεγάλες κουβέντες... Το σίγουρο είναι ότι στενοχωρήθηκα που δε θα παίξω για τον κόσμο της ΑΕΚ. Οι φίλαθλοι της ΑΕΚ ήταν βασικός λόγος που δέχτηκα την πρόταση που μου έκανε η ομάδα. Είναι απίστευτοι !

1 σχόλιο:

Suspect είπε...

Στερειται σοβαροτητας να διωχνεις τον προπονητη μετα το πρωτο ματς της περιοδου οταν ειδικα στο μπασκετ εχουμε πλεϊ οφ.

Αυτα ειναι για μαναβικα και οχι για μια ομαδα με την ιστορια της ΑΕΚ.

Ελπιζω να ερθει ο Πεδουλακης μπας και παρουμε καποιον σοβαρο ξενο μια και ο Αρτζι κανει εξαιρετικες επιλογες αλλα με τον κυριο καποιο Δροσο δεν ξερω ουτε τι επιλογες υπαρουν και κυριως ουτε σε τι δυνατοτητες να προσβλεπω....